maandag 28 maart 2011

Ik deel met jullie als het goed gaat, nu gaat het even iets minder, dus dat deel ik dan ook. Ronan zit duidelijk in een dip doordat de mensen niet naar hen willen luisteren. Dat valt niet mee natuurlijk, toch zit er in het eind van zijn mail ook al weer wat humor.
(Vol tik- en dyslexiefouten maar dat is Ronan in zijn woorden:)
We moeten Zendings werk doen. Maar we vragen ons dan hoe en bij wie.
We hebben zo rond de 4 a 3 lessen Per week. In elwangen was dat rond de 13.

Ebnat zorgt ervoor dat je andere gebieden zeer op prijs stelt. Ook ben ik de werkende kracht achter ons collega schap. Ik kom met de ideeen en Elder HAslam zegt ja of nee.
Maar als je altijd met het plan komt dan als het plan niet slaacht is het jou schuld natuurlijk.
Morgen heb ik een gesprek met Pres. Condie. (Alle zendelingen hebben dat.)
En daarin wil ik hem zeggen dat hij een zendeling met ervaring en alles naar Ebnat moet verplaatsen. Ik ben gewoon te on ervaren. En ik ben uit ideeen om Ebnat te helpen.
Ik probeer me nu met geestelijke dingen te voeden zodat ik Ebnat aan kan.
Btw. Ik heb nederlands gekookt en de Aardappelen waren perfect. Een beetje kruimillig netzoals bij Oma. En de brocolie was Goed en de sausen waren goed. De kaassaus was een beetje verbrand dat irriteerde me een beetje. Ook was het vlees goed gaar. Ik leer het wel. Kun je me een recept op sturen van Wentelteefjes.
Btw ik eet 4 broden per week. en probeer nu ook in de morgen te trainen.
Het goede nieuws is dat mijn armen een beetje aan het groeien zijn. Hehehehehee.

Btw. Mam ik denk dat het ook een beetje aan mij ligt dat we geen succes hebben.
Ik weet niet waarom, maar ik doe mijn best om het te vinden. Maak je maar niet druk. Dit proces of gevecht moet ik met mezelf uit vechten.

Gisteren waren we bij een Anne Pascala (we gingen gewoon voorbei /Ik had het gevoel dat we voorbei moesten gaan) en haar man deed open (eerste keer dat we elkaar ontmoeten) hij wou ook met ons treffen dus dat is weer een potesiale onderzoeker.

Verder hadden we een best saaie week. Wat goed is is dat mijn collega zijg rijbewijs heeft en dat we nu eindelijk de auto weer kunnen gebruiken.

Nou hier zij de antwoorden:

Waar vandaan mail je tegenwoordig?
Een bibliotheek voor gratis. ;D

Kun je ook je mails weer uitprinten?
nee

En wat de Handharmonika betreft. Ik speel er nog wel op maar ik kan gewoon niet mnet twee handen spelen. De Bass is een echte duivel voor me.
Maar ik oefen nog wel hoor.

Kun je inmiddels goed de leiding nemen en weet je hoe het allemaal in elkaar zit?
Ja, ik moet wel.

Ga jij komend weekend de conferentie ergens bekijken? Waar?
Ik denk in Winthertur.

Nou mam, Ik maaak er een eind aan. Love you all,