maandag 11 april 2011

Een deel uit de mail van vandaag. Zijn Nederlands holt achteruit en zelf vindt hij het verhaal niet zo belangrijk. Evalynn en ik moesten er erg om lachen omdat we het hem bijna konden horen vertellen en besloten eenieder te laten meegenieten:
"Om nog een leuk varhaal te vertellen. Afgelopen woensdag hadden we 4 uren van service en hielpen bij een ex onderzoeker zij huis te renoveren.
Ik hielp een metselaar de wanden van de buiten muren te lemen. Daarvoor aten we eerst.
Daar vroeg de metselaar wat we hier deden. We zijden dat we zendelingen waren. Waarop hij zei, ik was dat ook. In de 1200`s en wij waren al bijde van oooooh nee. Een reinkarnatie gelovige. En ik moest met die gozer werken. Ik kon het bijna net zo goed als hij. Ik keek gewoon hoe hij het gooien en plaatsen deed en kopieerden dat. Hij zei later al dat ik bij hem kon komen werken. Toen vertelde hij hoe hij een Kruisvaarder was en hoe hij als kind zag hoe Christus werd gekruizicht. Toen keek hij me raar aan en zei dat hij me kende en vroeg mijn naam. Ik zei Ronan. En hij was van, Interessant... Wat een toeval dat we ons weer treffen Ronan. Ik was van ja tuurlijk. Droom lekker verder. Hij vroeg of ik als kind met zwaarden had gespeeld. Ik was van ja, deuuuu, Welke jongen niet? Hij vertelde dat we eerst vijanden waren en daarna vrienden. En hij wou me een houten zwaard laten zien die ik dan zou herkennen en hij zei dat hij wou zien wat er gebeurde. Toen hij het me leit zien schoot ik bijna in de lach omdat hij met een Romeins zwaard tevoorschein kwam en het was veel te lang. En hij zei dat Gladiatoren het kregen waneer ze hun vrijheit hadden terug verdient. ik was 1 van deze gladiatoren. En ik was vroeger helemaal in Romeinse stuff weet je nog en alleen 2 Gladiatoren hebben dat gekregen. Dus ik zou volgens hem 1 van de 2 beste gladiotoren van ooit zijn. Lacheeeeeeee xD
Ik geloof er geen barst van en ik heb het bijna al weer vergeten. Niet belangerijk. I am a Weardo Magnet."