maandag 25 april 2011

Gisteren was ik thuis aan het mailen ivm 2e paasdag. Vanmorgen bleek dat hij ook nog wat foto's naar mijn werkmail had gestuurd. Duidelijk is dat het daar inderdaad prachtig weer is.



Uit de mail van vandaag waarin Ronan meldt dat hij al aardig bruin wordt, omdat het daar ook prachtig weer is. De mogelijkheid bestaat dat hij volgende week naar een andere plaats gaat, maar dat is niet zeker! Als u iets wilt opsturen is het wellicht handig om even te wachten.

Ronan aan het woord:
"Mwa, ik leef op dit moment op niks. Lettelijk plene pasta. Doordat de winkels gesloten waren konden we niks komen. We kwamen btw niet goed uit met eten en gisteren waren we bij leden uitgenodigt en ze zei al, hebben jullie voor een tijd niet gegeten of zo? We gaven maar geen antwoord. Ja, we vasten al voor 2 dagen. xD Maakt je hard en je wardeert de goede tijden. xD Me maag is nog steeds leeg maar daar gaat snel een einde aan komen. xD We kopen vandaag wat te eten en we hebben een picknick van de leden. Daar gaan we dus heen.
We hadden een vrouw op de straat gevonden en ze zei dat ze al een boek van mormon had. We kregen haar adres en ginen week na week bij haar voorbij maar telkens was ze niet thuis. Daarna besloten we dat waarschijnlijk ze zich niet met ons wilde treffen. Afgelopen Dinsdag had ikhet gevoel om bij haar voorbij te gaan. Zo uit het niets. En ja hoor ze deed open en we maakte een afspraak voor diezelfde dag nog en ze zei dat ze het boek van mormon ging lezen. Ze had het boek wel maar had er nog nooit in gelezen.

Afgelopen vrijdag waren we in Ebmnat-Kappel en wachte voor de trein en kreeg de inspiratie om een minder active familie te bezoeken. Dat deden we en liepen erheen. 30 minuten heen en 30 terug. Eenmaal daar washij dolgelukkig en vertelde dat hij help kon gebruiken in de volgende dag in zijn huis en daarom. Wij zijn natuurlijk altijd bereit te diennen en hij gaf ons ook een bos informatie over mensen in zijn buurt die misschien geintereseerd waren. Vet cool dus. Volgende dag kwamen we terug en onze band met hem word beter en beter.

Verder moet ik helaas bekkenen dat ik het boek van mormon nooit van cover to cover gelezen heb en besloten heb dat te gaan doen en af te hebben voor de zomer vakantie. in 3 dagen ben ik bijna eindelijk door 1 Nephi. Ik heb een klein boek van mormon in engels en lees daarin elk moment van de dag dat ik tijd heb."