maandag 16 mei 2011

Zoals in de mail is te lezen wordt hij mogelijk vrijdag verplaatst naar een ander gebied. Beetje onhandig aangezien hij a.s. zaterdag jarig is en ik nu niets meer dan een kaart durf te sturen. Het duurt naar Zwitserland allemaal namelijk zo lang en nu moet het er donderdag al zijn, want een nieuw adres heb ik nu nog niet.

Uit de mail van vandaag:
'Nou wat is nieuw. Ik heb een draagbare typ machine gekocht. Ik had de typmachine van mijn collega altijd gebruikt maar het was altijd kan ik hem nu gebruiken. enzo.
En nu heb ik er zelf 1. Een ROVER 2000 en hij typt geweldig.

Typmachines zijn handig voor zendingswerk brieven etc.

Verder hadden we een doop van een jongetje uit onze wijk. Was geweldig. En we zijn van mening dat Ebnat een zeer speciale wijk is.

Aankomende vrijdag hebben we overplatsingen en ik kan niet wachten.
Ook ben ik afgelopen zaterdag naar die Schöpfung geweest. Een concert stuk.
Met president Condie en zijn vrouw. Was geweldig om effe met hem alleen te zijn.'