maandag 30 mei 2011

met collega Elder Meckes


Deze man was in de jaren 80 één van de zendingscollega's van Ronans vader




Heb een geweldige tijd hier ben nog nooit zoooooo moe geweest. Ik kan soms echt met me kop in me bord vallen of hier op het toetsen bord.

De reis naar Basel was geweldig. 1 Koffer is helaas kapot gegaan.

We hebben 5 nieuwe onderzoekers gevonden en ik hou van de wijk.
Ik en mijn collega Elder Meckes houden van elkaar. We helpen elkaar en hij en ik zijn broeders voor het leven. Hij is duitser en help mijn duits te verbeteren. Hij is Awesome. Ik hou van die gozer. xD Na regen komt zonneschein.

Zeker dat ik hier zal straat prediken.

Ik heb niet zoveel tijd hier. We hebben een begrafenis en zal proberen te schrijven.

We zijn zo druk, bijna geen tijd om te eten hier. Ik heb btw een Ocarina in een 2deHands gevonden en ik vind dat ding best logies.

Elder van Stokkom