maandag 27 juni 2011

Hierbij een stuk uit de mail van Ronan van deze week:
"Ik ben sooooooo kapot. Het progamma Elke vrije seconde is zo uitputtent maar ik kan nog meer geven. Ik ben Vrijdag met kleding op mijn bed in slaap gevallen. Ik maak opdrachte voor mezelf. Afgelopen zaterdag hadden we een Straat display in Zürich en heb mijn beste gegeven. Ik heb 75 kaarten uitgegeven maar daarbij geef ik de kaart niet zomaar uit van He sorry, neem deze kaart mee.

Nee, ik probeer altijd een gesprek te hebben. Goedendag, Sorry, Wat betekent Jesus Christus voor U. Of Hallo, Sorry, hoe heeft het gebed u geholpen. Of goedendag, korte vraag, heeft u ooit iets van God gehoord persoonlijk en wat dan?
En als ze dan niet willen praten of niet geintereseerd zijn, dan geef ik ze een kaart die ze dan voor 60% aan nemen.

Ik had afgelopen zaterdag ook un super gesprek met een vlieg instruktuur op straat en hou je vast voor dit verhaal dat komt."

We spraken zo en toen zei hij hey jonge, Ik ben dankbaar voor wat je mer verteld hebt en ik vind het zo gaaf dat je diot zo doet. ik vind jou gaaf.
Ik ga in 3 jaar met pension en ik ben een vlieginstruktuur en heb mijn eigen vliegschool. Ik heb per cursus 40 milionaars en die allen betalen 40.000 euros voor een basis cursus. Ik heb voor mijn volgende cursus 39 mesen die zich hebben ingeschreven en dus nog 1 plaats over. Ik geef jou deze plaats gratis.
... Ik heb bijna een gratis vliegcursus van 40.000 euro gekregen plus afvliegen en diploma. Hij zei dat ik Helikopterpiloot of 1 Motor vliegtuigpiloot kon worden.
Maar ik kan niet omdat ik op zending ben. aaaaaaaaaaaah ik kon gewoon gratis piloot zijn. aaaaaaaaaaaah, Maar goed het is het waard. Maar ik voelde me wel effe sucky. Bijna een droom die waar kwam.

Gisteren waren we bij leden en daar keken we een film over Joseph Smith.
Ik vertelde dat we aankomende zaterdag ook een Display in Basel hadden en dat alle leden ook konden komen.

Ik ga door met het werk hier.
Vergeet niet dat Joseph en Hyrem Smith vandaag om iets na 5 (27 juni)
in Carthigh Gevangennis zijn vermoord 168 jaar geleden.