maandag 13 juni 2011

Leven gaat oke hier... ik ben eindelijk meer zendeling aan het worden en dat ik wil zijn. Maar er is nog veel te doen.
Afgelopen week hebben we/ ik Jeannine geholpen modellen te bouwen van ideeen die ze had. Ook heb ik haar collega geholpen.
Elder Meckes weet niet met Machines om te gaan en heb dus bijna alles zelf gedaan omdat hij alles meer kapot als heel maakt.
Daardoor heb ik weer gezien dat ik toch nog wel iets geleerd heb in mijn leven. Gisteren hadden we dan als dankjewel een spagetie eten bij Jeannine. Barbara en Sabrina Keck waaren daar ook met de broer van Jeannine. Na het eten hebben we dan een spel met chokolade gespeeld. Helaas eet ik geen Chokolade. Je weet wel met een dobbelsteen 6 gooien van alles aan trekken en dan met mes en vork verpakte chokolade eten. Was wel leuk.
Ik heb een beetje een dipje op het moment omdat ik zie dat ik beter kan en het niet lukt zoals ik wil.
Soms bid ik voor een uur lang omdat ik mijn hemelse Vader nog nooit zo dichtbij heb gevoeld en ik zit nu in een dip omdat ik beter en beter met hem begin te communiceren en ik weet dat Hij veel meer van me verwacht als dat ik nu doe.

En waneer ik hem dat niet geven kan dan heb ik een gevoel van gefaald te hebben. Dus dippie hier maar dat gaat alleen weg waneer ik keihard werk. En mezelf alleen voet met 100% positieve stoffen.