maandag 18 juli 2011

Ronan is verhuids en dit adres is oud: Denkmalstrasse 13, 6006 Luzern, Zwitserland.




Afgelopen vrijdag (15/7) met zijn nieuwe collega









Vanochtend (18/7) in de slaapkamer van het appartement in Luzern.
 
Posted by Picasa

Uit de mail: Over de reis: "Alles is volgens plan verlopen. 7:47 trein naar Zürich en daar hb ik om 10 uur elder Seidl ontmoet. van daar naar Luzern."

Over zijn nieuwe collega: "Hij nog maar een half jaar uit en een beetje interessant.
De zendeling waarmee hij voor mij gedient heeft, heeft een reputatier voor luizak.

Hij is gewent om in de bus te springen de hele weg op zijn kont te zitten. En dan spreken ze 1 persoon aan en dat zou dan de prsoon zijn die door de geest bereit was en dat had zijn collega gevoeld...

Ik ben iemand die met alles dat beweegt probeer te spreken. Waarom.. Een profeet heeft gezegt, Iedereen heeft het recht het evangelie te horen. En waneer ik me boven God stel en zeg oke alleen de mensen waarbij ik een goed gevoel heb die spreek ik aan dan heb je ook geen succes. Het gebied is best zwaar door alle toeristen De mensen zijn niet zo open als alle andere in BAsel maar Ik heb Elder Seidl we gaan eruit en we gaan met mensen spreken.

Ook heb ik hem geleerd (Seidl) dat we lezen dat de geest ons ingeeft wat te zeggen maar niet welke mensen bereit zijn. Dat gebeurd alleen in zeer speciale gevallen. En alma predikte aan de zoramiten op de straten...

moet nu stoppen laterz,

Elder van stokkom"