maandag 12 maart 2012

Groot deel van de mail van vandaag:
Om 12 uur zaten ik en mijn collega al vast in de lift voor een uur en dan komen we eindelijk hier en dan doet het Internet het niet en ik kan erook niet inkomen omdat ik het passwoord van de verbinging niet weet. We zijn beide een beetje aangebrand daarover maar ja. Dat verandert de zaak ook niet.

Ik had een toespraak van John Bytheway gehoord die heet, What I wisched i hath known when i was Single. Daarin had hij erover gesproken hoe belangerijk onze instelling is. Een was neergeschoten en besloot te leven en niet te sterven. De docters hadden gezegt dat het voorbij met hem was maar door zijn instelling leefde hij. En zo kies ik nu de instelling te behouden vroolijk te blijven.

Verder hebben we een doop deze zondag. Ik zal als getuigen zijn en de bischop zal hem dopen. De Bischop wou eigenlijk dat één van ons hem zou dopen maar wij wouden dat niet. Reden, wij worden verplaatst en hebben dan moete contact te behouden met onze doopeling maar iemand die in de wijk is kan hem dan waneer het zwaar gaat ondersteunen.

Verder ter info ik kom in minder als 4 maanden naar huis, de 10 Juli is The Doom-day dat ze dit naamplaatje van me weg nemen... Ik denk eraan om gewoon weg te rennen en ergens met een paar dozen Boek van Mormons in de bergen te gaan leven en daar als ewige zendeling te werken. Maar dat zou natuurlijk niet leuk zijn voor mijn moeder en zus. En waneer ik iemand dan eindelijk wil dopen moet ik de toestemming krijgen van de zendings president omdat hij hou de sleutels daarvoor. (Nog een week vroeger, volgende overplaatsing is maar 5 weken in plaats van 6)

Maar jah, het einde komt snel in zich. Ik denk er maar niet al teveel aan en werk gewoon verder of er niks gebeurd in 4 maanden. Verder wat over mijn Collega Elder Klappert. Hij komt uit Celle, Duitsland. Dat je dat dan ook weet. hij heeft 2 jongere broeders. We spreken 24/7 duits en dat voel ik ook nu. Ik denk in het duits en schrijf in het duits in mijn planner en mijn uitspraak gaat zo vooruit.
Verder hadden we afgelopen week een best saaie week.

Morgen komt de Bischop bij districtvergadering en zal een workshop geven op werken met de wijk en da is gaaf omdat de bischop dacht dat hij niet bij districtvergaderingen mag zijn. dat is dus gaaf omdat dat laat zien wie vaak hij is uitgenodigt en het staat in predik mijn evangelie dat we de bischop maar moeten uitnodigen. Ach ja.