vrijdag 9 maart 2012

Ik weet het is absurd kort maar ik heb niet zoveel tijd. Ik heb geleerd met een budget te leven en koop aan de hand van mijn budget in en spaar zo veel geld mee. Dat is als voorbereiding op nmijn toekomstige leven. Omdat daar is dat ook belangerijk natuurlijk.
Verder hadden we een redelijke week tesamen. Niet al teveel dat is gebeurd. Behalve dat we duits gegeven hebben en dat ik met Elder Klappert erover gesproken hebben dat ik later in duitse klas zal zitten in school met het idee. Ik heb zelf mensen van Engels duits geleerd en van Duits Engels geleerd. En nu zit ik hier Der, die das te leren in school. terwijl ik de taal vloeient spreken kan en schrijven. Dat wordt dus grappig. Trouwens ik heb geleerd hoe ik brownies moet maken en Havervlokken Chocolate Chip Cookkies. Ik hou van de Amerikaners hier.