woensdag 11 juli 2012

Belangrijk! Stuur uw post naar het adres in Zwitserland aangezien post via het zendingskantoor enorm wordt vertraagd of in het geheel Ronan niet bereikt. Het adres is: Kirche Jesu Christi HLT, Elder van Stokkom, Denkmalstrasse 13, 6006 Luzern, Zwitserland. Daarnaast is het aan iedereen toegestaan een mail aan Ronan te schrijven. Hij mag alleen niet terug mailen, maar als je je adres bijvoegd dan schrijft hij a.s.a.p. ronan.van.stokkom@myldsmail.net

Een onderzoeker is terug uit Amerika en we proberen met hem te treffen. Verder is een lid dat nog niet zo lang gedoopt is niet meer aktief en treffen ons met hem zo 2 keer per week. We hadden vandaag een D-junk dag en hebben geprobeert alles weg te gooien dat we niet meer gebruiken van ons en oude zendelingen. Gisteren moest ik mijn afschijds toespraak geven omdat ze volgende week geen tijd voor me hebben en daardoor ondanks de erkalaaring van de 2de raadgever dat ik er nog een weekje ben kwamen nog veel mensen naar me toe en vertelde dat ik niet weg mocht gaan en dat ik nu deel van de wijk was en zulke dingen. We zijn ook voor deze week een paar keer uitgenodigd bij familie die een totziens party willen geven voor me. Dat geeft je dan toch een beetje het gevoel dat je nog iets goed heb gedaan. Ook weet ik dat we voor de eerste keer in 6 jaar een zendelingen bekeerte doop hadden. Ik en Elder Klappert en daarop kan ik met genoegen terug kijken. Ik ben zo gefocuseerd op wat ik wil bereiken en wat ik wil doen dat ik compleet vergeet wat ik al heb bereikt. En nu denk ik voor de eerste keer terug aan alles dat ik heb gedaan. Ik zag dat een onderzoeker die ik en elder Handley hebben beleert en die ons dan gedropt had en nu toch een doopdatum heeft en dat het in Waiblingen toch nog iets goed heeft achtergelaten de werk-tsunamie die ik en elder Handley hebben gedaan daar. En voel me nu een stuk beter, omdat we hebben geen onderzoekers en we proberen die te vinden maar het lukt gewoon niet. En het enige dat we de aankomende week doen is mensen vinden maar daarmee ben ik tevreden. Verder waren we in Dallenwil en Wolfenschiessen maar hebben daar geen succes en gaan daarom nu deze week in Zug werken. Ik ben begeistert. Verder hebben we niet veel meegemaakt. 


Posted by Picasa