maandag 16 juli 2012

Belangrijk! Stuur geen post meer naar het adres in Zwitserland aangezien Ronan deze week thuis komt. Zie de informatie hieronder.

Nogmaals ter informatie: A.s. vrijdag 20 juli landt Ronan op Schiphol. ZONDAG 22 JULI zal hij in zijn 1e kerkdienst in Nederland over zijn ervaringen vertellen. De dienst wordt gehouden in het kerkgebouw aan de Prinses Irenelaan 51A te Utrecht. Iedereen is hierbij van harte uitgenodigd hiervoor!
De avondmaalsdienst waarin Ronan spreekt begint om 10 voor 12 en duurt tot 1 uur. Na de dienst is er gelegenheid om nog even na te praten in de recreatiezaal onder het genot van...
In de middag ben je ook vanaf ong. 4 uur bij ons thuis van harte welkom. Ik hoor graag even als je komt.
Hieronder een deel uit de mail van Ronan van vandaag:
Ik heb niet veel te vertellen. Normaal zendingswerk. Hebben meer konkrete afspraken met de onderzoekers gemaakt. Zodat ik met een goed gevoel het gebiet kan verlaten. Op woensdag kreeg ik De brief, waarin staat over dat ze dankbaar voor mijn werk zijn en dat ik wordt verwacht op die en die dag in Munchen en dan de papieren voor het afmelden in Zwitserland enzo. Dan kregen we de laatste overplaatsings telefoon en ik ben een 'profeet' omdat
Alles, echt ALLES is uitgekomen!!! Zo grappig.

Ik zal de komende dagen vertellen.

Maandag:p-day tot 6 uur en dan Gezinsavond bij Bildhäusters. Dat heb ik geprobeerd voor elkaar te krijgen voor meer als een jaar en nu gaat het toch echt lukken.

Dinsdag: distriktsvergadering en dan ga ik naar Aarau op uitwisseling tot woensdag morgen.

Woensdag: laatste voorbereidingen en dan om 14 uur naar Wittwer (weniger Aktive) en dan naar een etens afspraak.

Donderdag: 9 uur trein in München en dan ???

Vrijdag: Moeder knuffelen en Tempel en moe zijn.