dinsdag 11 oktober 2011

Alles kids hir ben nog steeds een beetje moe maar het werk hier is geweldig. De mensen zijn zo open en ze aardig en iedereen spreekt hoogduits. Geweldig. Ik ben zo blij.

Mijn Collega is geweldig en hij is een total star wars fan.
Nieuws van de dag. Om duits te verbeteren is het als tip gegeven om vanuit het duits een andere taal te leren.
Ik heb bijvoorbeeld duits uit het engels geleerd en mijn engels is nu geweldig.
Dus dat ga ik nu proberen. En de taal die ik ga leren is... Chinees.
Ik heb zitten na tedenken over Noorweegs maar china is zo in opkomst dat ik denk dat het slimmer is om Chinees te leren.
Misschien komt het me nog van pas na mijn zending.
En overal zijn Chinezen.

Verder alles is zoooooooooo goed koop hier o.O Ongelofelijk. Ik ben in Walhalla. Germaanse hemel hier. Verder is er niet zoveel gebeurd. Ik heb misschien mijn neus gebroken maar dat is niet zo belangerijk. Hij staat niet scheef maar ik heb mezef knoerd hard met een stok tegen de onderzijde van mijn neus geslagen. En nu kraakt het de heletijd en doet het een beetje zeer waneer ik met mijn vinger onder mijn neus doorga.
Verder ben ik vroolijk.

Mijn reis is zeer goed verlopen. Alle aansluitingen getroffen en geen verdere problemen. 1 Van mijn koffers is helaas kapot. aan de onderkant de wieltjes ik ga kijken wat ik kan doen maar het ziet er niet goed uit.
Mijn collega heeft totaal mijn humor en we hebben veel lol samen. We spreken met iedereen en proberen zeer hard te werken.
De wijk werkt zeer goed met de zendelingen en we hebben ook veel eet afspraken.

Ik heb geen slaapprobleem meer. De eerste nacht hier en tot nu toe ben ik telkens in zo 5 a 10 minuten ingeslapen en ik slaap als een baksteen. Ik weet niet wat het was. xD