maandag 24 oktober 2011

Nog uit de mail van vorige week: Ik heb een Chineese vrouw leren kennen die in een Chineese winkel werkt en ze helpt mijn Chinees te verbeteren en meer met de uitspraak. Ook vertellen we haar over het Evangelie.
Ze is best open en zou ook op het internet kijken. Op onze websites.

Verder hadden we gisteren ringconferentie en Ellwangen is in onze ring. We zijn gelijk voor kerstmis gevraagt maar helaas moest ik ze vertellen dat dat niet mogelijk was. Ook heb ik veel fotos gemaakt. Het was alsof ik thuis kwam om alle leden van Ellwangen weer te zien.

Ik kan niet vertellen wat mensen moeten geloven, maar ik weet wat ik geloof.
En dat is dat ik weet door de macht der Heilige Geest dat de kerk van Jesus Christus het koninkrijk God´s op aarde is en dat het verloren was voor eeuwen lang, maar God laat zijn kinderen niet weg zinken in de zee van leugens zonder ze een hand te rijken en vast te klampen en te heven al die gene die hun hand naar hem uitstrekken. En ik weet dat hij tot een jongeman sprak en hem heefde uit de wateren van leugens en verwarring waneer de jongen zijn machtige arm probeerde te grijpen. De naam van deze jongen was en is Joseph Smith. Hij zag God de Vader en Jesus Christes in persoon en zij spraken met elkaar, man tot man en de Heerlijkheids Gods was op hem en over hem. Ik weet dat Joseph Smith DE Kerk van Jesus Christus heeft hersteld door openbaring en begeleiding van niemand anders als Jezus Christus zelf omdat het is zijn kerk. Ook weet ik dat de kerk vandaag nog wordt begeleid door een levende profeet die direct met de almachtige en zijn Zoon in contact staat.
Het Boek van Mormon is het meest sterke bewijs daarvoor. For God there is no middel Ground. Het Boek van Mormon is vals of waar. Ik hou me al 20 jaar bezig met Het Boek van Mormon en vind geen Error daarin. Precies zoals Milioenen andere en moet daarom elke man de waarheid zeggen. Namelijk, het is waar. Het is meer waar als enig ander boek op deze aarde. Ik weet dat en ik weet dat God het weet en geen mens die dat van me roven kan. Mijn leven kunnen ze nemen, maar mijn getuigennis niet. En waneer ze dat proberen dan weg te nemen dat nemen ze zichzelf weg omdat je kunt niet weg nemen dat wat was, is en vooraltijd zal zijn. En dat is de waarheid.
In naam van Jesus Christus de Alfa en Omega,
Amen.