maandag 31 oktober 2011




Genomen op zondag 16 oktober.




N.a.v. het bericht dat Evalynn op zending gaat naar Oekraïne en zich op 31/1/2012 op MTC Provo mag melden kwam de volgende reactie:


Wat vind je van de locatie waar ze heen gaat?
Awesome!!!!!!!!!!!1

Heb je nog een leuk verhaal voor je blog?
Ja, ik had 2 uitwisselingen 1 met tübingen elders op dinsdag en 1 met de Stuttgart elders op freidag. op vrijdag was het met elder Pieper. met hem ben ik in het veld gekomen. Dat was dus gaaf. Op dinsdag had ik met elder Stokes. Elder Stokes was van Elder Pieper getraint.
Dat was die een leuke week. Deze Friedag hebben we een uitwisseling met Elder Hawker en Elder Hyatt. Ik ben zooooooooo trots. YEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAHHHHH!!!!!!!! Banzai, mijn zus gaat naar MTC Provo (Terrestiale koningkrijk) en gaat naar een heel erg mooi maar koud landje!!!!!!!!!!!!!!

Ik denk dat ik gloei van trots!!!!!!!!!! IK BEN ZO HAPPYYYYYYYYY, ZO ONGELOFELIJK HAPPYYYYYYYYYY, HAPPYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!