woensdag 8 februari 2012

LET OP RONAN IS WEER VERHUISD!!!
Ik zie dat het alweer even geleden is dat ik het blog heb bijgewerkt. Vandaag is hij weer terug naar Luzern gegaan en derhalve zet ik het oude adres weer terug. Hij is zelf enthousiast daarover, ik iets minder, al snap ik dat hij daar nog iets af te maken heeft.
"oke, Ik ga terug naar Luzern om daar te werken met de elder die voor mij in de plats was gekomen. Ik ben enorm opgewonden. De wijk hier was Btw. er kapot van dat we bijde worden verzet. er hebben een paar tranen gerold bij leden en het voeld goed zoveel leden gezien hebben en onder de indruk waren van ons werk hier.
Mijn nieuwe collega heet Elder Klappert. Hij komt uit duitsland en kan dus lekker mijn duits oefennen.
Op mijn vraag hoe de afgelopen week was, kwam het volgende antwoord:
"Stressvol. Ik moest voor elder Koppiscke de gebiets president op de hand harmonika spelen en heb ook besloten me goed deel van de lessen te maken en echt wat te leren. En had dus aan het einde van de dag koppijn. Daarna waren we thuis op 11 uur en waren op vanaf 4:30 s'ochtens. Verder veel inpakken en voorbereiden omdat elder Handley gaat trouwens ook weg. Hij gaat naar Wien. Er komen dus twee compleet nieuwe elders."

Posted by Picasa
Afgelopen week heeft hij zijn bril bij de opticien opgehaald. Ik zal er aan moeten wennen dat mijn zoon een bril heeft. De wereld ziet er weer heel anders uit voor hem nu. In zijn woorden: "Ik kan bijna niet geloven dat ik ooit zonder heb kunnen leven. Het is raar om hem niet op te hebben maar het is wennen."