vrijdag 9 maart 2012

27 februari 2012

Alles kids hier. Gisteren veel onderzoekers in de kerk gehad en heb vandaag een les met 1 van onze onderzoekers die een doop datum heeft. Hij rookt als een gek en we beleren hem vandaag het woorde der wijsheid. Dat wordt dus geweldig. Gisteren hadden we hem in de kerk en hij had zijn ouders meegenomen. Dat was cool. Verder hebben we een doop kandidaat in Zell leven dat 2 uur van ons weg is en hij komt naar de kerk wat super cool is. En zijn huisgenoot hebben we gisteren ook beleerd. Die had ook op eens interesse en staat zo open voor alles dat we hem ook een doop datum gaan geven. Het werk gaat geweldig hier.

We krijgen onderzoekers door onderzoekers. Hoe geweldig is dat.


Posted by Picasa

Ik weet werkelijk niet wat ik verder kan schrijven. Het gaat goed met me. En werk hard en heb geleerd waneer God je heeft vergeven. Namelijk waneer je de HG weer in je leven ziet en hem voelt dan heeft de Heer je vergeven omdat de HG kan niet in onheilige tempels (lichamen) zijn. Ik zie de HG veel in mijn leven en weet dus dat God me heeft vergeven. Ik voel me ook daardoor beter.