maandag 30 april 2012


Ronan vertelt weinig de afgelopen weken. Vandaar nu voor het eerst een verzamelbericht van een paar weken.

Uit de mail van 16 april:
Ik en Elder Klappert hadden een uitwisseling en we hebben een Workshop geschreven dat Member-work in a Nutshell, heet. Het is nog in de begin fase en we hebben de workshop uitgeprobeert op een paar leden en die zijn enorm enthousiast. Het focusses op de Social Conversion. Hoe breng ik vrienden in contact met mijn geloof en met de zendelingen. Het heeft veel pep videos en theorie en rollenspellen en zending stuff.

Uit de mail van 23 april:
We hadden een saaie week. Ik ben gelukkig geen Distriktleiter meer. Niet dat ik andere graag dien maar ik ben op zending gekomen om me op de zending te focussen en niet op die van andere. Nu kan ik gewoon zonder zorgen knallen in mijnj gebied op mijn gebiet gefocusierd. Verder ja werkelijk saai.

Uit de mail van 30 april:
We hadden oke week. In ons district gaat het op dit monent een meetje slecht we hebben alle een probleem nieuwe onderzoekers te vinden en waneer we die vinden dan zijn het geen blijvers. Maar we geven niet op. We gaan gewoon door. Een lid had ons gezien en ons voor een tijdje geopserveerdt en had ons dan ook aan gesproken op zondag. Wij hadden hem niet bemerkt. Hij was bijna ontroerd toen hij ons bezig zag. Hij was beindrukt van hoe asociaal mensen tegen ons zijn en hoe wij gewoon verder gaan. Dat was een beetje goed om te horen dat hij zoveel respect voor ons had.  
Verder hadden we een normale week. Mensen vinden en Beleren en dat is het zo. Vandaag hebben we een dienst project bij de fam. Jäger. Een verhuizing.