dinsdag 22 mei 2012

Vrijwel zeker gaat Ronan over 2 weken naar een andere plaats. Wees dus terughoudend met het sturen van brieven e.d.
Uit de mail van vandaag (Ronans 21e verjaardag zoals voor velen bekend):
Om te beginnen. Ik ben nu een man van 21 jaren oud en kan me klein kinder gedrag nog steeds aan schuldigen en zal het ook altijd blijven doen omdat, ik ben een KIND van God. Door hem op aard gebarch en heeft mij met een veilig thuis en ouders lief gebracht en tot het moment dat een kleine vader of papa zegt blijf ik kind en ook daarna en dan ben ik lekker kind met mijn kind. Ik hang nog in de bomen als 80 jarige man. So take that you old makers. Ik ben 21 en heb een bril en baard, oksel en andere plaats groei. So what. Betekent dat ik nu Gelijk zo wijs als uil moet zijn. Nein, Maar ik zal zeker meer verantwoording nemen nu. Dit is mijn proklemation aan de wereld. Amen

Verder gaat het geweldig hier hebben niet zoveel vooruitgang met mensen maar in de wijk maken we veel vooruitgang en de wijk en wij geen in de maand juni veel samen werken. We gaan Workshops geven en deze vrijdag hebben weer een Finding Day. Waar de Jongevrouwen ook komen en mee Flyeren. Dat wordt gaaf. Verder afgelopen week was saai,. Had een uitwisseling met de Zone-leiders. We hebben veel mensen gevonden op straat en thuis en zulke dingen.

M.b.t. mijn vraag of hij nog iets bijzonders ging doen vandaag: Nop, De familie Wood heeft ons uitgenodigt om mijn verjaardag te vieren. daarvoor nog in kopen.